La responsabilitat recau exclusivament en l’operadora
El Consell Comarcal de l’Alt Urgell donarà suport a les accions que ajuntaments i usuaris afectats pels talls de telefonia i internet de l’operadora Movistar vulguin emprendre per tal de denunciar els greuges soferts com a conseqüència de l’avaria. La incidència ha afectat des de dilluns diversos municipis del nord i el centre de la comarca, entre els quals Coll de Nargó, Organyà, Valls d’Aguilar i Montferrer i Castellbò. Si bé en alguns casos el problema ja està resolt, en molts altres encara persisteix la interrupció del servei.
Els ajuntaments, comerços, restaurants, allotjaments turístics i particulars afectats pel tall de telefonia i internet han expressat les seves queixes per les conseqüències que se n’han derivat, i més encara en plena temporada alta pel que fa al turisme.
Els serveis tècnics del Consell Comarcal estan en contacte permanent amb els ajuntaments per recopilar les incidències i donar-los suport en tot allò que estigui al seu abast. Tanmateix, el president del Consell, Jesús Fierro, ha volgut recordar que “els talls dels serveis de telefonia i internet són responsabilitat exclusiva de la companyia operadora, ja que la incidència s’ha produït en instal·lacions de la seva propietat” i ha afegit que “els afectats comptaran amb tot el nostre suport a l’hora de denunciar els problemes patits i exigir les indemnitzacions a què tinguin dret”.
L’Alt Urgell, 22 d’agost de 2018