Obert el termini per a la sol·licitud d’ajut de menjador escolar a l’Alt Urgell per al curs 2016-2017

Les instàncies es podran presentar al Consell Comarcal fins al dia 20 de juny

El Consell Comarcal de l’Alt Urgell ha obert el termini per a la presentació de sol·licituds per a la percepció d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2016-2017. Aquests ajuts, que s’atorgaran per raons econòmiques, socials o geogràfiques, van adreçats a alumnes escolaritzats als centres públics i privats concertats del municipi de residència i que cursin l’ensenyament obligatori o el segon cicle d’educació infantil. Les sol·licituds es podran presentar al Consell Comarcal fins al pròxim dia 20 de juny.

Una de les novetats de la convocatòria d’enguany és que les sol·licituds, a més de presencialment, també es poden tramitar telemàticament a través de la seu electrònica del Consell Comarcal. Una altra novetat és que ara només caldrà presentar una instància per família, en lloc d’una per alumne com s’havia de fer en els cursos anteriors. En la mateixa línia de simplificació dels tràmits, si la documentació que s’ha d’adjuntar és idèntica a la del curs passat, no caldrà tornar-la a presentar. En qualsevol cas, però, la instància de sol·licitud sí que s’ha de complementar i presentar. D’altra banda, des del servei d’Ensenyament del Consell Comarcal s’ofereix la possibilitat de demanar hora per revisar la sol·licitud abans de presentar-la.

Les bases dels ajuts es poden consultar a la pàgina web del Consell Comarcal (www.alturgell.cat) o bé personalment a la mateixa seu de la institució. En aquestes bases apareixen especificats els requisits per accedir als ajuts, la documentació que ha d’acompanyar a la sol·licitud, els criteris que s’empraran a l’hora de concedir els ajuts i la quantia d’aquests, entre altres qüestions.

 

La Seu d’Urgell, 20 de maig de 2016