Ajuts de menjador escolar per raons econòmiques, socials i geogràfiques, per alumnes que no tinguin dret a la gratuïtat del servei
Termini de presentació per al curs 2021-2022: del 26 de maig al 22 de juny, la resta de l'any només s'atendran sol·licituds excepcionals que no s'haguessin pogut preveure en el moment del termini ordinari, podeu consultar les instruccions o les bases per veure que s’entén per excepcional.
Breus instruccions:
Breus instruccions:
- Alumnes des de P3 fins a 4t ESO matriculats a centres educatius de l’Alt Urgell.
- Tramitació electrònica prioritàriament, veure manual de presentació telemàtic.
- Famílies que estan en seguiment de Serveis Socials (CAPAU) han de contactar directament amb el professional de referència del CAPAU.
- En cas que no sigui possible la tramitació electrònica, es pot portar al registre d’entrada del consell comarcal de 9 a 14 h, degudament omplert i signat.
- Dubtes i consultes: 973 35 31 12 o ensenyament @ ccau.cat
Documentació i informació:
- Bases dels ajuts
- Model 1- Sol·licitud d'ajut
- Sol·licitud compactació ajut menjador escolar (centres educatius la Seu d'Urgell)
- Sol·licitud compactació ajut menjador escolar (centres educatius comarca)
- Sol·licitud revisió o renúncia ajut menjador escolar