Si he perdut o m’han robat la targeta prepagament, què he de fer?
VERSIÓ 1 - 2 MAIG 2020
Si he perdut o m’han robat la targeta prepagament, què he de fer?
Si per un error heu perdut la vostra targeta, o us l’han robat, us expliquem en aquest document que cal fer i com actuarem per a que pugueu tenir una targeta nova.
1. Cal enviar un correu electrònic a: ensenyament@ccau.cat informant de les següents dades:
- NOM DE L’INFANT/JOVE BENEFICIARI DE L’AJUT
- NOM DEL PARE/MARE O TUTOR
- TELÈFON DE CONTACTE
- MAIL DE CONTACTE
- ADREÇA DEL DOMICILI ACTUAL
- CENTRE EDUCATIU DEL CURS 2019-2020
- NÚMERO DE TARGETA: DE XXXXXX (el codi que surt al davant de la targeta)
- INCIDÈNCIA: robatori, pèrdua, .... breu explicació dels fets.
2. Des del Consell Comarcal començarem els tràmits per a poder fer el canvi de targeta, aquest canvi té un procediment llarg i complex, per la qual cosa assegureu-vos bé que l’heu perdut. El procediment és el següent:
- Informar a La Caixa del codi de la targeta perduda/robada
- La Caixa l’anul·la i no es pot tornar a activar.
- La Caixa reomplirà la nova targeta amb el saldo que es disposava just en el moment que des del consell comuniquem l’anul·lació.
- I, llavors podrem acordar el lliurament de la targeta amb la família.
Important!! En el cas que en el moment d’anul·lar-les, es detectin targetes amb saldos negatius, per haver operat per sobre del saldo autoritzat de forma fraudulenta, aprofitant un error d’operativa, durant els passats dies 22 i 23 d’abril. Primer caldrà donar compte de les dades a l’entitat bancària per tal que puguin fer les actuacions procedents per recuperar els imports gaudits de forma indeguda, i no es podrà facilitar una nova targeta a la família fins que no s’hagi recuperat el saldo inicial. Aquesta informació es donarà compte a Serveis Socials per tal que en facin el seguiment oportú.