Si he perdut o m’han robat la targeta prepagament, què he de fer?

VERSIÓ 1 - 2 MAIG 2020

Si he perdut o m’han robat la targeta prepagament, què he de fer?


 

Si per un error heu perdut la vostra targeta, o us l’han robat, us expliquem en aquest document que cal fer i com actuarem per a que pugueu tenir una targeta nova.

1. Cal enviar un correu electrònic a: ensenyament@ccau.cat informant de les següents dades:

  • NOM DE L’INFANT/JOVE BENEFICIARI DE L’AJUT
  • NOM DEL PARE/MARE O TUTOR
  • TELÈFON DE CONTACTE
  • MAIL DE CONTACTE
  • ADREÇA DEL DOMICILI ACTUAL
  • CENTRE EDUCATIU DEL CURS 2019-2020
  • NÚMERO DE TARGETA: DE XXXXXX (el codi que surt al davant de la targeta)
  • INCIDÈNCIA: robatori, pèrdua, .... breu explicació dels fets.

2. Des del Consell Comarcal començarem els tràmits per a poder fer el canvi de targeta, aquest canvi té un procediment llarg i complex, per la qual cosa assegureu-vos bé que l’heu perdut. El procediment és el següent:

  • Informar a La Caixa del codi de la targeta perduda/robada
  • La Caixa l’anul·la i no es pot tornar a activar.
  • La Caixa reomplirà la nova targeta amb el saldo que es disposava just en el moment que des del consell comuniquem l’anul·lació.
  • I, llavors podrem acordar el lliurament de la targeta amb la família.

Important!! En el cas que en el moment d’anul·lar-les, es detectin targetes amb saldos negatius, per haver operat per sobre del saldo autoritzat de forma fraudulenta, aprofitant un error d’operativa, durant els passats dies 22 i 23 d’abril. Primer caldrà donar compte de les dades a l’entitat bancària per tal que puguin fer les actuacions procedents per recuperar els imports gaudits de forma indeguda, i no es podrà facilitar una nova targeta a la família fins que no s’hagi recuperat el saldo inicial. Aquesta informació es donarà compte a Serveis Socials per tal que en facin el seguiment oportú.